simsekannesi Merhabalar 12+3 haftalık gebeyim. Henüz takibinde olduğum doktorum yok. Devlet hastanesinden devam etmek istiyorum özeller gereksiz pahalı. Ama devlet veya özel farketmez Adana’da tavsiye ettiğiniz doktor veya hastane var mı ? Devamlı gidebileceğim