Busramom07 bebekten bebeğe değişiyor ilk kızım anne karnında hep minyon bi bebek olacak diyorlardı 39+5 de suniyle doğum yaptım 2700 ve gerçekten iri bi bebek değildi şimdi ikinciye hamileyim 32. Haftayız doktor 2 hafta ilerden gittiğini iri bebek olduğunu söyledi şeker falanda yok anlamadım yani bizde iri bi aileyiz