Hulo2105 Nesegull bende 5. Haftada başladım. Bana 14. Haftaya kadar kullanıcaksın dedi. Sonra başka takviyeler vericekmiş sanırım. 12+2 yim. Bi kutu daha alıcam ama bi tablet artıcak ya da belki bitene kadar iç der. Tadı ve kokusu aşırı kötü içerken kusacak gibi olup öğürüyorum hep😢
mystery00 Nesegull off evet nefret kokusu ve tadı içtiğim gün bütün gün midem bulanır o yüzden içmiyorum bende haftada 1 2 kere belki napıyım iğrenç
ngksu Ben elenatal 1 kullandım bitti 2 ye başladım sonra 3 le devam edicem içerisi çok zengin,hatta artık alıştı bünyem sanırım içmeyinde düşüyorum hemen halsizlik vs oluyo
Rabiul Hulo2105 canım gece yatarken içebilirsin 1 de bana hiç sorun olmadı ama 2 de ağzıma kötü tat gelmeye başladı alıştığım için sorun olmuyor şuan ama kötü oluyorsan yatmadan önce içebilirsinn
Hulo2105 Nesegull yok kusmuyorum ama tadı çok fena midem kalkıyor. Az kaldı neyse ki son 1.5 hafta daha da içmiycem🥳
ngksu Hulo2105 bende suyu doldurana kadar bile elimde bekletsem olduğu gibi kokusu gelşyo ve gitmiyo saniyelik yapıyorum atıp yutma işini 😂😂
Rabiul Nesegull elenatal 1 kullandım 11. Haftamda 2 ye geçtim daha haftanız erken 1 den başlamanız gerekiyor neden 2 yi kullanıyorsunuz ?
Nesegull Rabiul Hamile olmadan önce sadece folik asit içiyordum hamile olduğumu öğrenince 5 haftalık tim doktora gittim 2yi verdi bana hamilelik boyunca kullanabilirsin dedi
Hulo2105 Rabiul öyle yapıyorum zaten canım yatmadan içip uyuyorum. Sorun yutarken zaten tadı çok kötü midem kalkıyor 😢
Rabiul Nesegull doktorun daha iyi bilir tabiki , ben hamile kalmadan önce başlamıştım doktorumun tavsiyesi üzerine 11. Haftama kadar devam ettim sonra 2