2bebek1 Damlaserkan sık mı çıkıyorsunuz yani? Benim de bu ara tuvaletlerim afedersiniz ishal şeklinde ben de onu merak ediyorum doktora sormak da aklıma gelmemiş karnım da epey aşağıda bağırsaklar rahatladığı için mi acaba sizin de öyle mi bebek indi mi aşağıya
Birsen56 Damlaserkan bende gebeliğimin başındannberi kabızlık yaşadım 1 haftadır günde kaç defa gidiyom afedersiniz ishal gibi ama değil karnımıda ağrıtıyo değişik 1 şeyde yiyip içmiyom da anlamadım 31 haftadayım
Yagizinannesi_ 2bebek1 benim bilgim yok ama geçen burda gördüm ishalde doğum belirtisi diyorlardı 🤦🏼♀️
Mommybabyy 2bebek1 ay bnde 34+3 teyim iki gündür ishalim dehşet karın ağrısıyla tuvalete gidiyorum çıkıyorum beş dk sonra tekrar geliyo baharatlı şeyler yediğimde olurdu mideyi bozuck bişi de yemedim anlam veremedim
Snem33 Ya kızlar 3 gündür bende aynı haldeyim ishal oldum normalde denir ilacından dolayı kabızlık yaşıyordum anlam veremedim
Snem33 Bağırsaklar mı rahatladı acaba bebek aşağı indi sanırım aynı şeyi yaşıyoruz hiç kasılma yada başka sorunum yok çok şükür
Hayalgokce Snem33 bende bu gebelikte surekli var bazen kabizim bazen ishal bebisten dolayi diye düşünüyorum duzen yok yani ilk kizimdada son aylarda hep ishaldim ilaçlar vitaminler falanda bozuyor düzeni
Snem33 Hayalgokce 28-32 haftalarında çok sık yaşıyordum korkuyordumda ama suan çok nadir oluyor günde en fazla 2 kere filan
Hayalgokce Snem33 benimde daha sıktı sanki 29 da falan ama yine oluyor da ayaga kalknca yürüyünce falan tas gbi oluyor erken dogum yaparim diye korkuyorum
Snem33 Hayalgokce kötü düşünme strese sokma kendini canım hepimiz yaşıyoruz bende evde iş yapınca yada eğilince çok yürüyünce yaşıyorum büyüyor bebekler rahimde yavaş yavaş kendini hazırlıyor uzanınca geçiyorsa veya dinlenince yumuşuyorsa hiç korkma 🌸