Kubra-00 Kızlarr nasıl kilo vereceğim ya. 58 ile hamile kalmıştım. Doğum yapalı 5 ay oldu. 67 kiloyum. Ne yaptıysam aynı kiloma düşemiyorum. Rahat kilo veren biriydim ben. Yerdim yerdim almazdım.. şimdi su içsem yarıyor ya.. nasıl gidecek . En az 10 kilo vermek istiyorum
Minigiim-vebenn52 Kubra-00 zaten doğurduğun gibi ödemle birlikte 8-10 kilo gidiyor göbek kalıyo göbeği vermen gerekiyor işte
2bebelianneee Kubra-00 hareket önemli en azından yürüyüş yapın bebeği bebek arabasına koyup hep yürüyüşe çıkıyordum ben bu arada nasıl dikkat ediyorsunuz nasıl besleniyorsunuz?
miniksincab Kubra-00 bende aynı durumdayım hiçbir şey yapamıyorum kafayı yemek üzereyim kilolar yüzünden
gozdetrhn Kubra-00 bende 55 ile hamile kalmıştım 68 le doğuma gittim tam 7. ayda 55 e düştüm emziriyor musunuz ?
Birikii İlk gebeliğimde 17 kilo almıştım bende sizin gibiyim hiç kilo almazdım ne yersem yiyim doğumdan 3 ay sonra hepsi gitmişti ve normal halime dönmüştüm giç göbeğim vs yoktu sezeryan olmasına rağmen ikinci gebeliğimde 27 kilo aldım ikiz gebelik şuan 15 aylıklar ve daha 6 kilom var verecek hepside göbekte gitmiyor bişeyde yapmıyorum gitmesi için aslında ama ilkinde gitti diye buda öyle olur sandım maalesef
tugcesakzci Kubra-00 doğum yapalı 16 gün oldu bugün. Bugün itibariyle hamile kaldığım kiloya ulaştım geri
Kubra-00 tugcesakzci canım 16 gün bende geri kazanmıştım. Birden ne olduysa doğumdan 1 ay sonra iştahım açıldı. Vitamin eksikliği sanırım herşeyi yedim.
AymTii 64le hamile kaldım, 91le doğuma girdim 🤭 52 günlük bebeğim, şu an 75 kiloyum. Az kaldı, başaracağım 😂 Aslında 75 kötü değil benim için 1,73 boyum var ama yine de eski kiloma dönmek çok istiyorum