Klbk16 Kızlar 23+2 haftamdayım 2 gündür bi tuhafım ya uyku bastırıyor basım uyusuk sersem gibiyim seker tansiyon normal acaba bu haftalar mi böyle oluyor nefes alamıyorum basım dönüyor arada cok halsizim sizdede böyle durumlar var mı
Yzcmerve Klbk16 bende bu durumlar yok ama 2 gündür bebeğim kendini topluyor gibi karnımın belirli yeri sert oluyor . 23+3. Haftayım ☺️
Kiwitoveannesi Klbk16 normal canım bende 29 haftalığim hala devam ediyor halsizlik sürekli saf gibiyim bazen kendimi bos bos bakarken buluyorm 🤣🤣 uyku uyumak istiyorum ama 3 buçuk yaşında bir oğlum var oda yoruyor beni
Klbk16 Kiwitoveannesi yaa kıyamam 🙂 benimde ilk cocugum olucam ama bende uyuyamıyorum ama aynı dediğin gibi cnm saf gibiyim ya neden böyle ki acaba kansızlık mı var kan ilaclarını da içiyorum