iremd-1798 Arkadaşlar 17. Haftamdayım. Sağlık ocağında hem kontrol hem aşı vardı. Aşı oldum ağrı olabilir parol içebilirsin dedi. Şuan çok canım yanıyor bu ne zaman geçer. İlaç kullanmadan ağrı acıyı kesen bir şey yapabilir miyim? Öneriniz var mı? 😟😟