Sema2525 Kızlar merhaba doğumum yaklaştı kilodan dolayı önceden bı genital bölge koyuluğu vardı ama bu hamilelikte kat kat arttı bu yüzden normal doğum yapmaktan sancılardan çok genital bölgenin koyu olmasından utaniyorum ve kafaya takıyorum
Nur7536 Sema2525 aynı durum bendede var ama yapacak birşey yok ne yaptıysamda fayda da etmedi kafamıza takmayalım boşyere
Hypenia Sema2525 lütfen bunu düşünmeyin hepimiz doğumdan sonra düzelicez eski vücudumuza kavuşucaz şuan çocuğunuzu düşünün sağlıklı doğsun dünyaya gelsnde gerisi teferruat 🙏🏻🙏🏻 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
ZelihaTkcnn Sema2525 Gebelikten önce lazere gidiyordum koyuluk vardı , ama lazerden sonra renk açıldı , Gebelikten sonra eski halini aldı ve yine tüylenme oldu boşuna lazere gitmiş oldum gebelikten sonra tekrardan lazere gitmeyi düşünüyorum umarım koyuluk geçer
Sema2525 Nur7536 takmamaya çalışıyorum illaki başkalarında da var diyorum ama sonra doktora gittiğimde her defasında aklıma geliyor 🙏
Sema2525 Meryeminannesi20 hani açık renk olsa sonra biraz koyu olsa okeyim de zaten normal tenime göre bı tık koyuydu daha çok oldu
Duygu8178 Kiloyla ilgisi var mı bilmiyorum ama zayıf hamile kaldım şuan 62 kiloyum 33 haftalık hamileyim ve genital bölgem karardı hormonlardan diye düşünüyorum ama bilemiyorum neden. Nasıl olur bilen var mı. Çok kötü bir durum kararması. Yani kendimden utaniyrium resmen. Düzelir mi acaba doğumdan sonra. Ya da düzelmesi için birşeyler yapilabilir mi. Cidden insan utanıyor eşimden bile utanıyorum şuan
Sema2525 Hypenia aminn inşallah Allah razı olsun Raabbim herkesin evladını bağışlasın işte sezeryandan çok normal doğum istiyorum ama utanıyorum diye sezeryana sıcak bakmaya başladım gibi
Sema2525 ZelihaTkcnn benim lazerde bile geçmedi aslında esmer bı tenede sahibim bu yüzden koyuluk daha çok oluyor gibi
Dilan_55 Sema2525 utanılacak hiç bisey yok bunda general bölgemizin rengi çok koyu olabilir veya acil bi durum da tuyluyada kıl ile de doğuma gidebiliriz banyo yapmamış da olabiliriz doğum masasında çatal da ıkınırken tuvaletimizi yapabiliriz bunlar gayet doğal seyler hepimiz insanız ve doğum yapmak için oraya gidiyoruz hiç biseyimiz dört dörtlük olamaz zaten doktorlar ebeler de bunun farkında sorun edeceklerini hiç sanmıyorum sende sorun etme
Sema2525 Dilan_55 umarım aşarım bu durumu dediğim gibi sancıdan doğumdan çok koyuluk beni tedirgin ediyor:/