Merhaba spiralle hamile kaldım 5+2 de öğrendim hamile olduğumu doktorum spirali çıkardı fakat o günden beri ara ara lekelenmem var acaba düşük riski olabilirmi yoksa yoğun bir kanama mi olmalı düşük diyebilmem için daha önce böyle bişey yaşamadım hiç bilmiyorum böyle birşey yaşayan yada çevresinden duyan varsa yardımcı olurmusunuz teşekkürler…