9+4 haftalık gebeyim ama hiç bir şey hissetmiyorum hamile gibi değilim sanki korkuyorum daha önce Bi düşük yaşadım kürtaj oldum hastaydım o zaman çok ama şimdi tekrar hamileyim ama arada da sırada bulantı uyku dışında biseyim yok lütfen beni rahatlatın hep kötü düşünüyorum 😔