AlminaArasZehra Arkadaşlar 23 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonum var normal mi yaşayan varmı acaba ara ara oluyor hep
_06ogretmenanne Bütün hamileliğimi idrar yolu enfeksiyonu ile bitirdim resmen😂 Antibiyotik kullanıyorum sürekli ama hiçbir faydası olmuyor. O kadar dikkat etmeme rağmen kurtulamadım. Bu perşembe doğumum var nasipse