Minikruyam Kan uyuşmazlığı mız var doktor gebeliğin başında 28 olunca konuşuruz demişti 29+2 oldum doktorum unuttu sanırım bilmiyorum iğne vurul demedi napicsm şimdi doktara mesaj attım daha dönmedi daha geç yaptıran var mı bişey olur mu bebeğime?
Eliff112 Minikruyam benim ilk gebeligimde doğumdan sonra yapıldı kan uyuşmazlığı iğnesi ikinci hamilelikte sorun oluyor galiba
boraninannesi_ Bende de var, 8. Haftadayım erken kanama leke olmazsa 28de yaparız igne demisti, siz hatırlatın 1 haftadan bi sey olmaz doguma dek anca koruyor diye 28.hafta yapılıyor sorun olcagını sanmıyorum ama benxe hemen sorun yaptırın
Minikruyam boraninannesi_ sordum herkese önermiyorum test yaptırın ondan sonra dedi ama kiviriyo şuan gebeligimi öğrenince 28 de yapcaz demisti