istkizannesi ilk defa duydum ben böyle bişeyi aralığın 3 ünde başladı benim 32 hafta raporum. İş yerine ilettim ocak 5 maaş günü bakalım nasıl bir ödeme olacak diğer doğum iznine çıkan arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla parça parça SGK dan alıyoruz maaşımızı iş yeri para yatırıyor mu bilmiyorum özel sektördeyim ben memur değilim 🤷🏻♀️