Fatma23 Kızlar 6+5 hamilelik sürecim.. Bulantı olmaması normal mi acaba bu bulantılar ne zaman başlıyor tam olarak
Nnazli1996 Fatma23 kişiden kişiye gore değişti diyolar benim cok olmuştu bulantım kalp atışını duyduysan sorun yok
Assistans Fatma23 hiç olmayabilir. Olmaması kötü bir şey değil olacaksa da 8, hafta en yoğun yaşandığı haftadır
Nefeslina Fatma23 cnm bnde hamılelıgımde hıc mıde bulantısı yasamadım 32 hftalıgım bır kere kusmadım korkma yanı norml
Fatma23 Assistans evet olmaması daha iyi ama ilk gebeliğim kendimi hamile gibi hissetmiyorum bazen bir sorun mu var diyorum bir kez ultrasonla baktı doktor sorun yoktu tam birşey görünmedi ama
mugece Benim iki hamileligimde de hic bulanti olmadı. Olanlarda 8. Haftada daha cok basliyor diye biliyorum. Kisiden kisiye değişiyor. Insallah olmaz 😀
Fatma23 Çevremdekilerin öğrendikleri andan itibaren başlamıştı hangisi normal acaba diye merak ettim açıkçası
Gorkem 34 haftalık hamileyim. Ne hamileliğimin başı ne de daha sonrası asla ve asla ne bulantım ne de kusmam olmadı.. annemin de hiç olmamış.. illa bulantı olacak diye birşey yok :))
Burcu35 Fatma23 canım allahın sevgili kulusun aklına kötü şeyler getirme boşver olmuyorsada ne güzel 😊
Emelll Valla bende 21 haftaligim canimm sayilidir bulantim sadece 1 defa istifra ettim bulantilarimda aşırı rahatsiz edici değildi hiç. Hatta herkes erkek diyordu ama kizim oluyor bence tadını çıkartmaya bak böyle daha güzel 😊
CooperBaby Emelll Bildigim kadarıyla doktorlar, bulantılara gore cinsiyet belirlemin yanlıs oldugunu soyluyorlardı. Bugun yine you tube dan, BANU CİFTCİ VE KAGAN KOCATEPE doktorları dinledim, gebelik ile alakalı. 🤷🏽♀️
Mimoza Fatma23 olmasın diye dua et bence keyfini cıkar daha cok yeni muhtemelen yakında başlar ama inşallah olmaz