Sumeyyeymnc Yenianne7 Teşekkür ederim 🙏🏻 benim şu an normal doğum olacak gibi gözüküyor ama belli olmaz tabi
Yenianne7 Sumeyyeymnc Kaç haftalık oldunuz, bende orada takipliyim haftaya sezaryene giriyorum inşallah. Doğum fiyatlarını muhasebeden öğrenebilirsiniz ☺️
Sumeyyeymnc Yenianne7 Öncesinde farklı bie hastaneye gidiyordum muayene tarihime daha var o yüzden buradan sormak istedim. Ben henüz yeni sayılırım 13 haftalık😇 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙂
Yenianne7 Sumeyyeymnc Anladım hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸 Allah razı olsun amin inşallah hepimize sağlıcakla kavusalim 🥰