ravza-nur24
Merhaba, benimde prolaktinim yüksekti yanlış hatırlamıyorsam 40 çıkmıştı daha sonra bir kutu dostinex kullandım ama tekrar kontrole gitmedim. Aradan 6 ay geçtikten sonra hamile kaldım fakat kalır kalmaz kan verdiğimde prolaktin değerim 70 çıkmıştı, yani prolaktin yüksekliğinin tek başına ciddi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.