Eminesahin1 Doktorum bana ya şeker yüklemesi yaptır ya da açlık tokluk baktır dedi. Açlık tokluk baktırırken 1 hafta boyunca her gün sabah aç karna kan verip, yemek yedikten sonra da kan vermek gerekiyormuş. Yani her gün günde iki kere kan vermek lazım. Bu da bana çok yorucu geldi açıkçası. Her gün iki kez kan vermeye dayanabileceğimi sanmıyordum. Şeker yüklemesi yaptırmaya karar verdim. Zaten doktorum da günlük alınan şeker miktarı olduğunu söyledi. Hastaneye aç karnına gidip önce açken kan veriyorsunuz. Sonra 75 gramlık şekerli bir içeceği içiyorsunuz. Hiçbir şey yemeden ve içmeden bekliyorsunuz. 1 saat sonra kan veriyorsunuz, yine bir şeyler yemeden 1 saat daha bekleyip son kanınızı veriyorsunuz. Test bitmiş oluyor. İçeceği içtikten sonraki bir saat biraz zorluyor insanı başı dönüyor, midesi bulanıyor. Ama sonraki 1 saat rahat geçti benim. Hemşire kusma olursa hemen bize bildirin test iptal olur demişti bir de. Süreç böyle ilerliyor.