birmucize1 Kizlar dun ilk kez bebegimin kilosunu olctuler acilde 310 gram geldi kac olmali normalmi doktor normal dedi ama bi aklima takildi. Sizin bebitolar kac gramdi bu haftalarda ?
hunilimom birmucize1 o haftalarda kilonun çok önemi yok her bebek ultrason pozisyonu bile kilosunda degisiklik olabiliyor 20. Haftada detaylı yapmıştım 300 kusurdu.kilosu kızımın ama küçük 170-200 Gr civarıydı
LamiyaCetinkaya birmucize1 ben bebeğimin kilosunu ilk kez 23. haftada detaylıda öğrendim ondan önce kiloya bakılmıyor bile normalde, gelişimi normal dediyse siz de düşünmeyin 🙏
Dlar Bence iyi kilosu bu haftalarda da bakılaniliyor sorun olmuyor yarın benimde randevum var bende merak ediyorum bizde 18+2 uiz şuna ve beneklerin büyümüş olması insanı daha çok heyecanlandırıyor ❤️🥰
Dlar birmucize1 evet canım sordum kilo gelişimi iyimi diye sonuçta hamile kaldığımız günden bu yana hep yedligimize içtiğimizde dikkat ediyoruz insan merak ediyor doktorda haftasına göre tombis bebek dedi ☺️
Gul_se77 Ben tam hatırlamıyorum doktor normal dediyse normaldir anormal bi durum olsa uyarirdi zaten O haftalarda kilonun önemi yok önemli olan 30. Haftadan sonra