Yasemin222 Selam kızlar İki gündür diş ağrısı çekiyorum bugün doktora gittim dolgu yapacaz dedi tarih verdi Varmı benim gibi hamilelikte dolgu yaptıran ?
sedanur4004 Yasemin222 ben yaptırdım canım hem kanal tedavisi hemde dolgu yaptırdım hiç bir sorun olmadı.
sedanur4004 Yasemin222 evet canım bende 2 de yaptrdm yap kurtul ben 2 gün hastaneden çıkamadım ağrıdan şimdi sıfır ağrı mis gibi
sedanur4004 Yasemin222 ama doktorum penisilin grubu antibiyotik kullanblrsn diye kağıt imzalyp verdi seninde Doktor’un verecektir
Esra-97 Bende 1 haftadır ağrı çekiyorum arkadaşlar 20 lik diş çekilecek ve önündeki diş çürük kanal tedavisi dedi sizce yaptırmalı mıyım tam 27 haftalığız
Yasemin222 Esra-97 valla bende senim gibiym dolgu yapılacak çürük dişe Amcam diş hekimi ama maalesef bulunduğum şehirde değil arayıp sordum yaptırmalımıyım diye geçici dolgu yaptır ve röntgen çektirme dedi doğumdan sonra Tekrar gerçek dolgu yaptırırsın dedi