Busedogan Kizlar doktorum yüksek tansiyon için coraspin yazdı kullanan varmı tansiyon için kullanılan hapmi
Elifttk Busedogan ılk hamılelıgımde kontrole gıttım açıl sezeryana alındım tansiyonum yüksekti diye bu hamılelıgımde tedbır amaçlı verdi corasprını 8 haftamdan berı kullanıyorum suan 29 haftalığım
Feyzanursen Busedogan gebeligimin 12.haftasindan beri kullaniyorum tansiyon erken basladi bende coraspirin ve alfamet tansiyon icin 34. Haftada kestik coraspirini 37 de dogum olacagi icin
Busedogan Elifttk benimde ilk gebeliğim aynı sizin gibi oldu tansiyondan sezeryana alındım şuan 14 haftalık hamileyim tansiyom şuan için iyi ama doktor tekrarlamaması adina yazdı
Elifttk Busedogan kan sulandırıcı olarak kullananda var yan etkısı falan olmadığı ıcın ıcıyorum tamsıyonum çıkmasın diye korkuyorumda tuzlu da fazla yemıyorum dıkkat edıyorum