simsekannesi Merhabalar, 12+3 haftalık gebeyim yaklaşık 2 aydır hastayım. 2 haftadır da çok şiddetli öksürüyorum. Ayrıca sırtım ve kafamın arkasında ağrı hissediyorum. Sizdede böyle hastalığı geçmeyen var mı
Minikruyam simsekannesi gebeligimde 3 kutu antibiyotik bitirdim çok kötü hastalandim ayrica astım bronşit başladı hava bile kullandım ama şuan iyiyim iki buçuk ay sürmüştü şuan cocuktada bende de bişi yok gibi 29 haftaligim devam bakalım rabbim sizede şifa versin insallah