Merhaba kızlar ben bu ayki yumurtlama günlerimizi değerlendirdim göğüs ağrım sırt ve kasık ağrılarım başlamıştı regle 5 gün kala gebelik testi yaptım negatifti fakat bugün reglime 2 gün kaldı ve sabah çok fazla karın ağrım vardı kessin regl olmuşum diyerek uyandım ama bşy yoktu bi iki saat sonra bi baktım pembe leke ama kırmızı denemez tam açık pembe akıntı kızlar lütfen tecrübelerinizi paylaşın bunu yaşayan oldu mı ?????