Gamzelii7 Nişanı gelip aynı gün doğum yapan varmı. Ya da kaç gün de doğum yaptınız. Sabah nişanım geldi henüz sancım başlamadı 38+3. Beklemeliyim, hastaneye gitmelimiyim
Dilan_55 Gamzelii7 ilk gebeligim de nisan gelmişti 4 yada 5 gün içinde dogumum olmuştu doktora gitmemiştim zaten Nisan gelmesine doktor bisey yapmıyor sancı yada su bekliyor
Pamuk7 Kizlar nisan nasil oluyor? Kanli mi? Ve herkeste geliyo mu nisan? Yani anlarmiyim nisan gelince? Kusura bakmayin ilk hamileligim pek bi bilgim yok..
Gamzelii7 Pamuk7 benimde ilk gebeliğim. Ama anladım googleden görsellere bakabilirsin. Normal akıntıdan çok çok farklı bişey insan anlıyor mutlaka