HelloooMomy ebruus Ailemden ayrıldım. Şehir değiştirdim dün. Mutsuz ve bitkinim. Halsizim midem bı değişik ay kendime tahammülüm yok. İnşallah bir an önce alışırım. Bebeğime de iyi gelmez bu mutsuzluk ama elimde değil 😔
Zelihapinar ebruus 9+6 dan sesleniyorum günlerim zor geçiyor malesef mide bulantım ve istifram fazla oluyor 😞 ilk defa bu akşam karnıma iğne batması gibi ağrılar girdi çok korktum bişey oldu diye neyseki sonradan geçti ☺️
Mervesoku ebruus çok kötü zor geçiyor mide bulantısı hiç bitmiyor hiç tam 3 kg verdim hersey kokuyor 9+2 🥹
nurrr1234 asli_hmz Normal benimde oluyo karın ağrısıda eşlik ediyo bazenleri doktor normal rahim büyüyor dedi
synkorkmszz asli_hmz normal canım kanaman olmadığı sürece rahim büyüdüğü için ve regl dönemlerine denk gelebiliyor
nurrr1234 9+4 🙈 Sabahları öğürmeler dışında iyiyim şükür midem boşken çok bulanıyor gün içinde yiyince geçiyor
nurrr1234 Normal normal benimde yok sayılır sadece sabahları öğürme oluyo bişeyler yiyince gidiyo zaten bazen bende telaş yapıyorum belirti yok falan diye ama bünye meselesi sanırım olsa bi dert olmasa ayrı ya cidden 🤦🏻♀️ Ss4
Ss4 nurrr1234 kesinlikle bide bu 2. Gebeligim ilki 9 haftalıkta kalbi durdu . Ya buda öyleyse diye düşün düşün kafayı yicem🤭
nurrr1234 Ss4 İnsanda çok telaş oluyo cidden sürekli doktora gidesim geliyo ama nasip olacaksa o hertürlü olur zaten olmucaksa vardır Allah’ın bildiği demek düşer
bilgeeS Bende 9 yeni olduk benimde çok belirtim olmadı şimdiye kadar hala yok sadece sabahları aç uyanıyorum midem kazınınca acıkınca mıdem bulanıyor sadece bu şekilde
asli_hmz Zelihapinar benimde aynı göğsümün altını sanki bıçakla kesiyor gibi bir ağrı girdi geçtiv,rahim büyümesi diyorlar inşallah öyledir