Kızlar 5.ayımdayım ilk 3 ay hiç kusmadım sadece boş mide bulantısı vardı 2 aydır kahvaltıda ne yesem çıkartıyorum özellikle peynir yiyince böyle olduğumu farkettim peynir aşığı olan ben şuan yiyince çıkıp gidiyor bu durumu yaşayan varmı nasıl geçti 3 ay sonra genelde mide bulantıları geçer kusmalara azalır bende tam tersi