Nesegull doktor bana her işi yapabilirsin bir gek karnından yük alarak oturup kalkma demişti. Merak etme ilk gebeliğimde çok üzerine düştüm senin gbi hep sakındım sonrası malesef ki kürtaj oldum. Sonra gebe kaldım ve aşçılık yapıyordum çalışıyordum dedim ki buna can veren rabbim ben işten cıkmıycam 😂 şimdi çok şükür kucağımda. Kafa olarak rahat ol gerisi hiç önemli değil ❤️