sinemo6 benim ilk dogumumda baslarda çok az geldi ve bebeğim mamayı reddetmişti çok zorluk yaşadık 13. Gün tam olarak geldi. Çok aç kaldı. Biz öneriyle Aptamil almıştık süt gelir gelmez bırakırım diye çok onemsememistim. Şimdi ikinci için sma aldım hemşire arkadaşımın önerisiyle. Diger mamalarda puturluk oluyor bebekler sevmiyor kabul etmeye biliyor ilk olarak smayi deneyin dedi