Kızlar selamm bugün kontrole gittim 38+5 im çatı muayenem ikinci kez yapıldı ve çatımın dar ve açılı olması yüzünden sezaryene karar verdik. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin , sezaryen olup da iyi geçmiş annelerden öneri alabilirim , sezaryen öncesi ve sonrası tavsiye edeceğiniz şeyler var mı ? 🥰❤️