Emellllllll Kızlar doktordan çıktım maalesef siğil olduğunu söyledi nadir de olsa normal doğum esnasında bebeğe bulaşabiliyor dedi 3cm de açıklık var kararı bana bıraktı ne yapsam kafam çok karıştı normal istemiyorsam da iki gün içinde sezeryan olmam lazımmış