MF0127 ben de 38+3′üm, haftalardır o ağrılar var bende, 2-3 cm açıklık var, 37+1′de nişanım geldi birkaç gün devam etti hatta. Ama bu kadar ağrıya sancıya rağmen sancım çıkmıyor nstde, sadece dün 100ü gören bir sancım oldu, doktor da bu doğurtmaz seni daha var dedi. Yani anlayacağın, kiminin bir şeyi olmaz doğurana kadar, bir anda doğum başlar gider doğurur, kimisi de bizim gibi haftalarca o ağrıyı çeker. İlk oğlum da aynı böyle oldu artık 40ı bekliyorum 😁😁