Hvv68 İyi gidiyor ama bebeğimi hissetmiyorum çevremdekiler biz hissederdik o haftalarda diyor moralim bozuluyor. Siz hissediyor musunuz?
Sevil1996 Hvv68 ben bir haftadır hissediyorum ilk gebeliğim olabilir 24 e kadar hisseden var mış sıkıntı etmeyin
nazelakcay Hvv68 ben 21-22 de anca hissettim sıkıntı yapmayın herkeste değişir insanları dinlemeyin 🫶🏻
Burcu9125 Hvv68 23.haftanın sonunda hissettim. Şu an 28 haftalık hamileyim. Hala daha az az hissediyorum. Doktor ultrasonda sıkıntı görmediği sürece telaşlanma ben de öyleydim. Kimi bebek az hareket ediyor karın yapısı etkiliyor vs
Didem_koc 23+1 güzel gidiyor onca mide bulantısından sonra teknelerini hissediyorum ilk hamilelik çok çabuk geçiyor zaman
Hvv68 Burcu9125 inşallah çok teşekkür ederim içim biraz olsa rahat etti ilk gebeligim düşük olduğu için bunda biraz telaş ediyorum