Ben de kullanıyorum doktora gittiğimde 4 aylık bir tedavi verdi dostinex ve birkaç ilaç daha daha sonra 1 ay kullandım prolaktin değerim düştü doktoruma mesaj attım değerim düştü ilaca devam edeyim mi diye o da 4 ay boyunca içmem gerektiğini söyledi sanırım bırakınca yükseliyor