Merhaba kızlar, hamileliğimin başlarında çok mide bulantısı ve kusma şikayetim vardı. Daha son çok çok azaldı. Ama son 2 haftadır 3-4 keredir yine midem bulanıyor kusuyorum ara ara. Kasıklarımda batmalar ve sancı oluyor. Bebeğim için endişe ediyorum, normal mi acaba? Bilgisi olan yazabilir mi