Merviiss Oğlum 9 aylıkken hamime olduğumu öğrendim. Doktorum düşük tehlikesi olmadığı sürece emzirebileceğimi söyledi ben de oğlumu 1 yaşına kadar emzirmeye devam ettim. Niyetim doğumdan sonra da ikisini birlikte emzirmekti, buna tandem diyorlarmış ama oğlum emmeye çok istekli değildi, zorla emziriyordum. Ben de azaltarak bıraktım tam 12 ayını doldurduktan sonra. Hiç aramadı emmeyi umursamadı yani 😔 Bence doktorunla görüş. Bebeğin emmeyi seviyorsa ve hamilelikte sıkıntın da yoksa emzirmeye devam edebilirsin. Yok karnındaki beslenmez, yok ikisine sütün yetmez falan diyenlere kulak asma onların hepsi hurafe. İkiz doğuranlarınki nasıl yetiyorsa seninki de yeter.