yagmurrrra Tek yumurta ikizlerine hamileyim. Cuma gününe randevu verdiler ama 23+1 oluyorum sorun olmaz 23+5e kadar yapıyoruz dediler. Bilginiz var mı bu durumda? Herhangi bir sorun olur mu?
Nur3955 yagmurrrra problem olmaz bence ben 22+4te gıttım dun 1 hafta önde dedi doktor 23+4 yani çokta iyi oldu renkli olarak resim aldık yüzü net şekilde
elifilhan_kara tıp fakültesinde yaptırcm bende detaylıyı bu cuma 23. haftaya geçen günlere vermedi randevu bakmazlar diye zorla yer bulduk 22+2 ye