noble1 Bu iğneyi olduktan sonra da yumurta büyüyor mu? 15 ve 17mm iyi yumurta varken vuruldum, doktora sormayı unuttum :/ 17mm yeterli sayıyoruz dedi ama çok da ümitli olarak söylemedi gibiydi. acaba iğne ile de 1-2 mm fark ediyor mu?
babyiscoming_ noble1 iğne yumurtayı büyütmez maalesef büyüyen yumurtanın çatlamasına etki ediyor diye biliyorum. Benim doktorum en az 20 mm olması lazım demişti 17 biraz az gibi geldi bana
Zeyna27 noble1 17 mm kötü değil zaten o iğne 24-36. Saatte çatlamayı sağlıyor yani senin yumurtan 18 olur çatlayana kadar ve ayrıca ilk kızımda 17 mm ile iğnesiz gebe kaldım şimdi 7 haftalık hamileyim iğne ile hamile kaldım 19.3 mm di
noble1 babyiscoming_ google da adının çatlatma iğnesi olduğna bakmayın esasen yumurta olgunlaştırır falan diyordu ama mantığını oturtamadım ben de 🥲 Burada bakıyorum herkes 20-23 mm falan derken bennim 17🫠 ama hemen vurdurdu iğneyi.
pilateslover noble1 benimki de 17 mm idi hemen akşamında yaptırdı iğneyi. Zaten çatlaması 36-40 saat sonra olduğu için o zamana kadar da biraz büyür diye düşünüyorum.
noble1 pilateslover bende acaba o mantıkla mı dedim işte, ilişki saati olrak 36.saati verdiği için sanırım o zamana kdar da olgunlaşıyor diye düşündüm. Siz ne saman oldunuz iğne ?
pilateslover noble1 31 ocakta oldum. Bat 14 şubat iki günüm kaldı bekliyorum. Testlerim pozitif çıkıyor ama iğne etkisi olabilir diyorlar doktorum da regl gününü bekle dedi bekliyorum bakalım
noble1 pilateslover yaa profilindenn gördüm o kadar koyu olcanı sanmam ya iğne etkisinin, inşallaaah pozitif gibi🙏🏻♥️🌹 ben de 8.gün başlıcam yapmaya negatifi göreyim de dönüp dönmediğini anlayayayım diye. Psikopatca🤣
pilateslover noble1 ya evet bir yandan da sinir oluyorum bu iradesizliğe bir yandan da hz alıyorum yap gitsin diyorum cidden psikopatça 😂 inşallah hamileyimdir inşallah sen de 😍
noble1 pilateslover Aynen insanın elinde olmuyo 5-10 sipariş ediyom test bende her reglden sonra ahha ilk defa klomen kullandım ve iğne oldum o yüzden bu ay ekstra meraktayım. İnşallaahh görelim♥️ en erken kaçıncı gün yaoptın test?
pilateslover noble1 4. Gün yapmıştım bakıyım var mı pozitif etkisi diye çıkmıştı gerçekten ama hiçbir yaptığım bugün yaptığım kadar koyu değildi 12. Gün bugün