Btlkhrmnozz Bayanlar karnım bu ara baya sertleşiyor ama agrı hissetmiyorum. Bazı yazıları okuyorum sertleşme erken Doğum riski anlamına geliyormuş. Bu ne kadar doğru bilen lütfen anlatsın.
Hndnyldz Btlkhrmnozz iyi akşamlar bende de aynı durum mevcut 28+2 olduk sebebini bende bilmiyorum bakalım bilenler ne söyleyecek😕
EzgiDurdu Btlkhrmnozz bende oluyor günde 2-3 kez. Ağrı hissetmiyorum ama 1-2 dakika süreyle karnım tuhaf bir şekil alıyor ve taş gibi oluyor 27+5 haftalığım bu arada. Bilenler yardımcı olursa seviniriz 🙏🏻
Burcu35 Btlkhrmnozz 20-27 haftalar arası benimde oluyordu canım yalancı doğum kasılması olarak geçiyor doktoruna mutlaka danış. Karnımın alt kısmı sanki taş gibi bişey oturuyo gibi oluyodu ben bebek sanıyordum ama meğersem yalancı kasılmaymış
Ayseee42 Bende aynıyım ya sanki bi noktada bebek toplanıyor oraya baskı uygulayıp aşırı bi sertleşme oluyor 36+4 haftalığız Doğum yaklaştığı için normal mi bilemiyorum
Btlkhrmnozz Ayseee42 seninki normaldir gerçi benimkide normal olabilir bende 30. Haftadayım. Ben sadece erken Doğum riski deniyo bazı yerlerde onun icin merak ettim.
Zeliha66 Btlkhrmnozz bende 28+2yim dün aynı sikayetten saglikocagina gittim ebe stresden dedi ne kadar dogru bilemiycem doktorumada sordum erken dogum riskim var sürekli yatıyorum ondan kaynaklanabilir dedi. Günde kac tane ne araliklarla oluyo o önemliymis
Ayseee42 Btlkhrmnozz bana da geçen hafta doktorum erken Doğum riski var dedi ilaç yazdı ayakta kalmamaya özen göster dedi izne bile bi hafta erken ayrıldım insan ister istemez tedirgin oluyor
Btlkhrmnozz Zeliha66 ben hiç doktora gitmeyi düşünmedim ağrı sızı olmadığı için. Günde kaç kez ya da ne zaman oluyo emin değilim belli olmuyo çünkü.
Yesimustafa Magnezyum yazdı bana ve maden suyu önerdi.dinlen ddi. Sonra faydasını gördüm ve çok gergin olunca kasiliyo
Btlkhrmnozz Burcu35 benim sertleşme alt kısımda değil üst taraflarda oluyo daha çok oda kasılma mı oluyo 🤔