Sihirlimom inci hanımın genelde acilde olduğunu, polikliniğin onun adına açıldığını ama hep asistanların durduğunu sekreter arkadaşlar söyledi. Bebeğim büyüdükten sonra Büşra Körpe ve Tuğba Kolomuç Gayretli(genelde jinekolojide oluyordu, hatta gebelik öncesi de kendisine gidiyordum) gittim, gayet ilgili ve açıklayıcı oldular. Ben genelde sabah erken saat randevularında doktorların kendilerine denk geliyorum. Bebeğin yüzünü göstermediler ama diğer herşeye ince ince baktılar