Busebusee Doktoruma ne zaman gelmem gerekıyor dıye sormayı unuttum yumurta toplamadan 1 hafta sonra kontrole gıttm cıkarken unuttum 2 adet gecırmen lazım demıstı 1. Adet bıttı 2. Sıne 14 gun felan var ne zaman gıtmelıyım sızce ılac felan ne zaman kullanılıyor
Mavideniz26 Numaralari yok mu sorabilirsiniz bunlari onlara,cunki onlar gelis gunleri belirliyor genelde adetin belirli birgununde rahim duvari kontorolleri yapiliyor bir kac defa sonrasinda uygunsa transfer gunu veriliyor