Hamileyim ve çalışmak zorundayım. Hatta sağlığım elverdikçe son haftama kadar çalışma durumum olacak maalesef üzülüyorum. Kilo kaybı çok yaşıyorum hem hastalık hem de yoğun tempoda çalışmaktan dolayı. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ücretsiz izin de istiyordum ama maalesef onda da ümidim kalmadı, ekonomik durumdan dolayı alamayacağım.