Kızlar 26+1 haftalığım dün sabah biraz sancım oldu ama zaten ağrılı geçiyor hamileliğim genital bölgemde varis var ve ayakta fazla kaldım mı bebek aşağı düşücekmiş gibi alttan ağrım oluyor belime yel giriyor kısaca ağrılı işte ama umursamadım sonra normal ağrılarım vardı bugünde sabah uyandığımdan beri rahmime iğne batıyor sanki adet olucakmışım gibi 2 hafta önce kontrolde herşey normaldi başına byle birşey gelen varmı kasıklarımda çok ağrıyor 3 hamileliğim ama hiçbirşey hatırlamıyorum önceden oluyormuydu oluyorsa neden başına gelen varsa bilgi verirse çok sevinirim