Merhaba kızlar 2 aylık bebeğimde göbek fıtığı var. Çocuk doktoru kendi kendine geçeceğini söyledi fakat fıtığın üzerinde biraz morarma oluştu. Sabah Sağlık ocağına götürdüm oradaki Doktor morarma artarsa kangrene çevirebileceğini söyledi başına gelen var mı ya da böyle bir şey duyan Göbek fıtığında oluyor mu böyle bir kızarıklık morluk