Merhabalar 40+6 hamileyim doktorum ve ebem rahmimin geride olduğunu ve bebeğin kafasının tam yerleştiremediğini söyledi. Ve yarın 13:00 sezeryan verdi.ama gönlüm her zaman normal doğum istiyodu biraz üzüldüm ve aklımda sorular var acaba 42 haftaya kadar beklesemmi yada birşey olursa düşüncesi kafam çok karışık.