Her şeye ağlamıyorum ama alınganlığım çok arttı hele ki eşim en ufak böyle gücüme gidicek bişey desin oturup yarım saat ağlıyorum normalde takılmıcağım şeyi bile alınıp takıyorum bu herkese karşıda böyle bu sebeple insanlarla görüşmek istemiyorum çünkü patavatsız konuşuyorlar bende alınınca buna mı alındın oluyor bende kimseyi arayıp sormuyorum haftada 1 eşim taraf 1 bizim taraf yetiyor