Bende 12 haftalık ikizlere gebeyim özele gidiyordum gecan hafta araştırma Hastanesi’ne gittim riskli gebeliğe yonlendirildim hem ikiz hem tansiyon hastasıyım hemde yaşım 37 riskli gebelik randevu verdi yarın gidecegim hem özel hem devlet devam etmeyi düşünüyorum