Kizlar 37+6 yız Dr suyunun sınırda olduğunu söylemişti dün akşamdan beri sadece kasılma hissediyorum bebeğin hareketinden çok sabah bı kere tekme attı o kadar tatlı birşeyler yemesem de aç ta olsam hareket eder normalde kasılma da bir hareket mi? Çarşamba Dr a gidicem kontrol için eğer suyu daha da azaldiysa suniyle doğum baslatacakti şuan kasılma oluyor sadece Dr a gitmeliyim yoksa kasilmada hareket sayılıyor mu bilemedim😐