nrbahar Kızlar doktorum tetanoz aşısı yerine özel bi aşı olan adacel aşı olmamız önerdi. Aranızda yaptıranlar var mı? Yaptırdıysanız gebeliğinizin kaçıncı haftasında yaptırdınız?
maviiiss nrbahar benimde doktorum önerdi 30. Haftada yapılacak yani bir sonraki kontrolümde yaptıracağım
nrbahar maviiiss evet yaptıranların hepsi 30. Hafta en uygun hafta diyorlar ben 22. Haftadayım doktorum şimdi yaptır dedi ne yapayım bilemedim :(
maviiiss nrbahar bilmiyorım benim doktorumda 30. Hafta demişti hatta kontrol günüm 29+4 e denk geliyor o günde yaptırsan olur sorun yok dedi ama ben yinede 30 u bekleyim diyorım
nrbahar maviiiss peki aşıyı temin edebildiniz mi eczaneden bir de sağlık ocağından mı vurduracaksınız maviiiss
maviiiss nrbahar yok daha doktorum yazmadı yazıcam dedi temin etmede sıkıntı yaşar mıyım bilmiyorum takipli olduğum hastanede vuracaklar sanırım