Sevgiiii123 Şuan 37 . Haftayim ve bebek 3 hafta geride kalmış oyuzden araştırma hastesine yonlendiridi doktor başına gelen var mı arkadaşlar
Ausjjf Sevgiiii123 bana da bugün aynı şey söylendi üni ye sevk verdi siz gittiniz mi ne dedi doktorunuz
Sevgiiii123 Ausjjf evet araştırmaya sevk ettiler benide gittik fakat nedenini gene söylemediler haftaya doğuma alicaz dediler
Ausjjf Sevgiiii123 anne karnında bekleyince sagliksal bi sıkıntı mi oluyormuş peki kendi doğmasını bekleseler olmuyor mu acaba
Arzuanne Ausjjf anneden beslenemiyorsa genelde dışardan büyütmeyi deniyorlar bende de vardı ama bebiş topladı
Arzuanne Bana da doktor 10 gün geride böyle gdierse suni vercem dedi 37. Haftada doğurtcaktı nesquik iç dediler o mu etkili oldu bilmiyorum kilo aldı ve toparladı en son bir kaç gün gerideydi şuan 39 olduk
Arzuanne Sevgiiii123 evet ama o mu etkili oldu haftasından dolayı mı çünkü 35 ten sonra daha çok alıyor diyorlar ya da çok yedim ondan mı aslında normalde çok yiyordum zaten ama bilmiyorum ben sabah akşam toz nesquik içtim