Hilal78 Selam arkadaşlar gebelik boyunca kan sulandirici iğne kullanacaklar var mı aranızda 6+4 daha cok yeniyiz şimdiden başladım çok yakıyor bu iğneler bulantı ve mide yanmaları da cabası sizin nasıl geçiyor? Bu arada genetik tarama testinde pıhtılaşma faktörü olduğu için başladı doktorumuz bu ignelere
serapinci Hilal78 bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum acıyor ama insan alışıyor bir süre sonra şimdi 36 haftalığım hala kullanıyorum 😊
Miss Hilal78 bende kullanıyorum başından beri öyle bulantı falan yapmaz da evet yakıyor biraz Su An gobegimdn oluyorum kolumdan olduğumda çok yakıyordu evet Su An daha hafif yakio
Muhammedamine Hilal78 bende gebeliğimin başından 36. Haftaya kadar kullandım canım şimdi 38+2 haftalık olduk . İlk zamanlar acıyor ama zaman geçtikçe alışıyorsun merak etme 🤗
Esrayilmaz Hilal78 canim 33 haftamiz bitti 6 haftadan beri kullaniyoruz hala ayni enjekte ederken cok yakıyor gecmiyor yani ama alışıyorsun Allah sabrını veriyor dua etmekten baska caremiz yok 😏
Hilal78 Miss bulantı gebelik yeni olduğundan sanırım insallah bende alışır eczanelerde bulmak size de zor mu
Sevdagl Bnde kullaniyorum 12 haftadaym dogumun son gunune kadar kullancaksin dedi doktor ben ktu olay yasadim iki tane onun icin kan sulandrici hap yerine bu sefer igne verdi