Kızlar ilk doğumum normal olmuştu suni sancısız normal bi şekilde ilerledi bu gebeliğimde serklaj yapıldı rahim ağzı açıklığından dolayı 36. Haftaya giriş yaptım ama bebek hala dönmedi en son ne zamana kdr dönmesi beklenir? Doktorum dönmez artk diyor 😕